Cod: 11789

Editura: Editura Evrika Publishing

Data aparitiei: 2019

Colectia: Colectia Business

Pagini: 144

Disponibilitate: in stoc

Sorin CalinescuDe la vanzator la om de vanzari

Trimite unui prieten

Ca om de vanzari, evoluezi dincolo de grija pentru nevoile tale. Obiectivul tau este sa aduci maximul de fericire pe care o poți aduce in viețile altora. Pentru asta, faci lucruri pe care alții le-ar considera „nebunești”. Nu mai ești legat de un rezultat anume, ci ești convins și increzator ca vei obține cel mai bun rezultat posibil.

Cumva, nivelul succesului pe care il ai este direct proporțional cu nivelul contribuției pe care o aduci in lume și in viețile oamenilor cu care lucrezi. Este despre ceea ce poți sa oferi, nu despre ceea ce poți sa primești. Atunci cand contribuția ta este imensa, n-ai de ce sa-ți faci griji pentru ce primești, pentru ca universul le da celor care ofera și le ia celor care cer.
Cand ești dedicat și acționezi cu consecvența, caștigi increderea oamenilor și ajungi sa te simți implinit pentru faptul ca prin ceea ce faci ai impact pozitiv in viețile altora.

Fiind om de vanzari ai prieteni, nu clienți, iar vanzarea vine ca o consecința a felului de a fi și de a te comporta. Relațiile de prietenie sunt bazate pe incredere, pe ajutor reciproc, pe timp petrecut impreuna. Ești atent la nevoile celor cu care intri in contact, iar ajutorul pe care il oferi este necondiționat.

Poate ca la inceput faci trecerea de la vanzator la om de vanzari ca urmare a unui act conștient, pentru a ieși din vechile rutine și obiceiuri. Apoi, cand iți pastrezi acest comportament pentru destul de mult timp, intri intr-un ritm natural și consistent, iei deciziile potrivite și astfel te bucuri de inerție, cea mai puternica forța generatoare de succes.


Din dorința de a impartași din experiența acumulata in 14 de ani de activitate in domeniul vanzarilor, Sorin Calinescu a adunat, sub titlul De la vanzator la om de vanzari, intamplari sfaturi, invațaminte, toate cu scopul de a fi de folos celor care iși doresc sa aiba o cariera de succes in aceasta breasla. Toate acestea sunt confirmate de studii efectuate in diverse țari, precum și de o vasta bibliografie ce a servit la realizarea volumului de fața.
Astfel, autorul incepe prin a povesti cum a pornit pe acest drum, fara experiența, dar dornic sa iși cladeasca o cariera de succes, pe holurile Guvernului Romaniei, in funcția de consilier economic. Apoi experiența acumulata și increderea in sine i-au adus posturi in companii mari, unde a fost nevoit sa faca fața provocarilor. In timp, insușindu-și anumite tehnici de negociere, a reușit sa atinga un target tot mai ridicat, iar asta in primul rand capacitații de a-și organiza optim activitațile și responsabilitațile.
Volumul „De la vanzator la om de vanzari” descrie drumul spre succes al unui om de vanzari, iar datorita sfaturilor și metodelor impartașite, este o carte ce trebuie parcursa de cei care vor sa patrunda in aceasta lume.
Daniela Nae

DIN ACEEASI CATEGORIE