Cod: 9642

Editura: Editura Evrika Publishing

Data aparitiei: 2016

Colectia: Colectia Business

Pagini: 460

Disponibilitate: in stoc

Andreea Rusu,  Andreea Tigau,  Grecu ElenaCum sa comunici corect sau Dreptul publicitatii

Trimite unui prieten

Cartea “Cum sa comunici in mod legal sau Dreptul publicitații” scrisa de catre trei dintre cele mai bune cunoscatoare ale dreptului publicitații, Elena Grecu, Andreea Rusu și Andreea Țigau, se dorește a fi un ghid complet care sa vina in sprijinul atat al companiilor de media și marketing, dar și al clienților acestora.

Avand deja o expertiza care se bucura de un renume in domeniul proprietații intelectuale, doamna avocat și consilier in proprietate industriala Elena Grecu a observat conexiunile legale și practice dintre acest din urma domeniu și domeniul publicitații. Aceasta a aprofundat in consecința practica CNA, RAC și a instanțelor de judecata și și-a consolidat opinii juridice ferme privind modul corect de a face publicitate in Romania.

Doamna avocat Andreea Țigau a dobandit in mod particular o ințelegere a domeniului publicitații in baza activitații sale de asistare și reprezentare a clienților in fața autoritaților reprezentative: Autoritatea Naționala pentru Protecția Consumatorilor, Consiliul Național al Audiovizualului, Consiliul Roman pentru Publicitate, etc.

Pentru doamna avocat Andreea Rusu pasiunea a fost generata de anii petrecuti studiind in afara Romaniei, de observarea diferențelor de comunicare și abordare, de aplicarea unor principii ce deja existau și erau aplicate și, poate, cel mai important, de implicațiile dreptului comunitar in dreptul intern, care inca este ușor ignorat, cel puțin in acest domeniu. Prin intermediul acestei carți, autoarele incearca sa traseze primii pași in dreptul publicitații. Subiecte precum etica in publicitate, publicitatea superlativa și comparativa, folosirea cópiilor in publicitatea destinata acestora, dreptul la propria imagine, regulile privind ambalarea și etichetarea produselor sunt subiecte de importanța majora pe care autoarele le acopera cu success.

Este o carte pe care orice profesionist din domeniul publicitații ar trebui sa o citeasca inainte de a transmite brief-ul catre echipa, fiind sigur, astfel, ca bugetul clientului este folosit in mod eficient, iar campania va fi de succes pentru toate parțile implicate in acest proces.

Cartea este recomandata in aceeași masura și consumatorilor, autoarele tratand subiecte cum ar fi reducerile de sezon și modalitatea in care acestea sunt semnalizate de catre comercianți, sau practici comerciale interzise pe care noi, ca și consumatori, trebuie sa le cunoaștem pentru a le putea identifica.

DIN ACEEASI CATEGORIE